tisdag, mars 18, 2008

Mer reklam!

Jag tycks ha kommit in i något kreativt flow. Jag tänker mycket på pjäsen. Vill sätta idéer i handling! Vi har inte repetitioner förrän efter påsk vilket känns stessande men ganska skönt eftersom jag har så mycket annat jag måste få gjort. Dessutom behöver jag ta det lite lugnt också. Och göra roliga saker med min tjej förstås.

Edvard II på Stadsteatern fick mig på benen igen. Suzanne Osten är min hjältinna!
I´m back in the game.

Det kreativa flödet märks det inte mycket av i bloggen på senare tid... Men,men.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Repititioner Berka? Den felstavningen kändes högst oväntad ;)

Maria sa...

Det kreativa flödet kan tydligen ta sig de mest oväntade uttryck, eller så ville jag bara uppmuntra mina läsare att vara riktigt uppmärksamma. Skriver jag att jag ska bli svenskalärare får du dock skjuta mig! ;P