söndag, mars 30, 2008

Som våg på våg mot strandens stenar slå...

Igår när jag var ute och tog en öl med några goda vänner så insåg jag hur snabbt tiden rinner iväg. Påsklovet har rusat förbi i en väldig fart. Mest har jag varit med älskling men jag har, hör och häpna, faktiskt pluggat en del också. Skönt.
Dock så gav det mig lite framtidsångest, det här med tidens tand osv. så jag måste omedelbart strukturera upp min framtid, söka jobb osv.

Ni, mina vänner som läser min blogg vet att jag varit dålig på att höra av mig på senare tid. Jag har svårt med telefoner ibland, men ring gärna mig- jag blir glad.
Har svårt att ta mig för saker. All energi går åt till att vara pedagog, så jag sticker huvudet lite fint i sanden och undviker att de på högarna av kurslitteratur. Men ja- lite har jag fått gjort iaf.

Idag var peking fullt av djurgårdssupportrar- fotbollsmatch- och jag förbryllas över män i flock.
De brölar så dant..
vaffö gör di på detta viset, voffö då då ;P

Inga kommentarer: