tisdag, december 11, 2007

Ingen sömn och tidig morgon. It kills me.

Somnade inte förrän efter tre inatt, efter att ha legat vaken och kastat mig från sida till sida i två och en halv timme.
Säkerligen en kombination av tankesurret i hjärnan min och mitt vända dygn men lite jobbigt är det när man ska upp klockan sju och det då fortfarande är becksvart ute.

Saker som känns lite jobbigt just nu:
När någon man älskar mår dåligt och man omöjligt genom ett trollslag kan göra allt bra. Man kan bara finnas där och försöka att inte känna sig otillräcklig i det.

Konflikter, splittring och massa jävla skit. Är redan trött på julen.

Men i övrigt mår jag bra. Riktigt bra faktiskt.
Jag har så fina vänner och världens bästa tjej och komplimanger för min person har jag fått en hel del från olika håll den senaste tiden. Det är bra i vintermörkret.

Det här var mest för att få igång de små grå. Nu ska jag borsta tänderna och rusa till bussen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria! Jag är så listig att jag har tagit ledigt de två sista dagarna i skolan och åker hem till Hultsfred redan den 18:e. Härligt ondskefullt..

Anonym sa...

Fy för dig! Sånt ska bestraffas med strikt ransonering av julmust och pepparkakor under hela lovet! :)